Miten käsittelemme henkilötietojasi?
Luottamuksellisuus on erittäin tärkeää kaikessa Hanselin tietojen käsittelyssä. Kaikilla työntekijöillämme ja yhteistyökumppaneillamme on salassapitovelvollisuus ja huolehdimme siitä, että tietojasi pääsevät käsittelemään ainoastaan ne henkilöt, jotka tarvitsevat tietoja työtehtäviensä hoitamiseen.
Tietoturva on tärkeä osa Hanselin toiminnan varmistamista. Kaikissa järjestelmissämme on asianmukaiset palomuuri-, salaus- ja virustentorjuntaohjelmat, joilla suojaamme työkoneet, palvelimet ja toimistoverkkomme tietoliikenteen. Varmistamme myös turvallisen tiedonsiirron internetissä (ja muissa verkoissa).
Mihin käytämme henkilötietojasi?
Henkilötietoja käytetään rekrytoinneissa työpaikkahakijoiden hakemusten käsittelyyn, soveltuvuuden arviointiin, yhteydenpitoon ja muihin rekrytointiprosessiin kiinteästi liittyvien asioiden hoitamiseen. Käsittely perustuu hakijan suostumukseen.
Mistä saamme henkilötiedot?
- Sinulta itseltäsi silloin, kun olet hakemassa Hanselista työpaikkaa
- Mahdollisilta referenssihenkilöiltä/yrityksiltä, joiden osalta olet antanut suostumuksen yhteydenottoon
- Rekrytointeja/soveltuvuusarviointeja toteuttavalta kolmannelta osapuolelta, mikäli hakuprosessissa on sovittu ulkopuolisen asiantuntijan käytöstä
Mitä henkilötietoja keräämme hakijoista?
- Nimi
- Osoite- ja yhteystiedot (sähköposti, katuosoite, puhelinnumero)
- Internet-osoitteet (esim. linkedIn profiili)
- Koulutustiedot
- Aikaisempi työkokemus
- Kielitaito
- Muu haettavan tehtävän kannalta oleellinen osaaminen
- Hakuun liittyvät liitteet (esim. CV, työtodistukset)
- Muu hakuprosessin aikana kerättävä, tehtävän täyttämisen kannalta olennaiseksi katsottu tieto
Osa yllä olevista tiedoista on pakollisia toimivan rekrytointiprosessin toteuttamiseksi, osa vapaaehtoisia, joiden antamisesta hakija itse päättää.
Kuinka kauan säilytämme henkilötietoja?
Säilytämme rekrytointiprosessiin liittyviä henkilötietoja 12 kuukautta hakemuksen jättämisestä alkaen.
Miten voit itse vaikuttaa henkilötietojesi käsittelyyn?
Pystyt pitkälti itse päättämään, mitä tietoja kerrot itsestäsi prosessin aikana. Mikäli et halua enää olla prosessissa mukana, voit koska tahansa pyytää poistamaan sinua koskevat tiedot lähettämällä viestin osoitteeseen tyopaikat@hansel.fi tai asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@hansel.fi. Mikäli haluat muuttaa tai korjata prosessin aikana antamiasi tietoja, voit olla myös suoraan yhteydessä rekrytoinnista vastaavaan henkilöön, jonka yhteystiedot löydät työilmoituksesta.